W dniach 30.05-01.06 uczniowie klas I-IV wraz z Panią Basią, Panią Kasią oraz Panią Moniką, udali się na 3-dniową wycieczkę.

Pierwszego dnia spacerowaliśmy po przepięknym PARKU DWORSKIM w Iłowej. Zachwyciła nas przepiękna roślinność ogrodu chińskiego i japońskiego – szczególnie okazałe rododendrony i ogródek różany, gdzie mogliśmy zjeść śniadanie.

Następnym przystankiem był Zamek Czocha. Pan Przewodnik pokazał nam tajemne przejścia oraz opowiedział ciekawe historie związane z wyżej wymienionym zamkiem.

Z zamku udaliśmy się na najstarszą zaporę w Polsce – Zaporę Leśniańską.

Wrażenie sprawiała po zejściu na dół, a wejście po blisko 200 stromych schodach było tylko przedsmakiem tego, co czekało nas kolejnego dnia. 🙂

Z zapory przejechaliśmy już do Szklarskiej Poręby, do naszego miejsca odpoczynku, zjedliśmy obiadokolację i miło spędziliśmy czas na wspólnych grach i zabawach.

Drugi dzień to było nie lada wyzwanie. Z hotelu wybraliśmy się najpierw na wodospad Szklarka, a następnie pieszo przeszliśmy na drugi z wodospadów – wodospad Kamieńczyka. Oba wodospady wywarły na nas ogromne wrażenie i wszyscy dzielnie pokonaliśmy blisko 16 km.

Trzeci dzień także był pełen znakomitych przeżyć. Po wymeldowaniu się z hotelu, przejechaliśmy autokarem do miejscowości Świeradów-Zdrój. Tam, weszliśmy na fantastyczną wieżę Sky Walk. Po dotarciu na samą górę mogliśmy odpocząć na siatce w kształcie kropli lub poczuć, jakby nasze ciało unosiło się w powietrzu po wejściu na szklaną platformę.

Następnie odwiedziliśmy Dom Zdrojowy i przeszliśmy jedną z największych w Polsce krytej hali spacerowej. Tuż przy Domu Zdrojowym znajdowała się fontanna, z czterema żabkami i dowiedzieliśmy się, dlaczego to właśnie żaba jest symbolem Świeradowa.

Kolejnym i już ostatnim punktem naszej wycieczki był tor saneczkowy, na którym również bawiliśmy się doskonale.

Po atrakcjach udaliśmy się na przepyszną pizzę oraz lody i wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.

Wróciliśmy zmęczeni, ale najważniejsze, że cali, zdrowi i bardzo zadowoleni!

Już nie możemy doczekać się kolejnego wyjazdu!